به گزارش چکاوک، هچیرود خبر با توجه بـه پیش‌بینی‌هایی کـه از روزهای گذشته شده بود بارش باران درون تمام مازندران و به ویژه درون غرب استان موجب آبگرفتگی معابر و منازل و سرریز شدن رودخانـه‌ها شد و این امر مدارس را درون شیفت صبح بـه تعطیلی کشاند. هچیرود خبر بر اساس گزارش اداره هواشناسی نوشـهر، بارش باران درون این […]

به گزارش چکاوک، با توجه بـه پیش‌بینی‌هایی کـه از روزهای گذشته شده بود بارش باران درون تمام مازندران و به ویژه درون غرب استان موجب آبگرفتگی معابر و منازل و سرریز شدن رودخانـه‌ها شد و این امر مدارس را درون شیفت صبح بـه تعطیلی کشاند.

بر اساس گزارش اداره هواشناسی نوشـهر، بارش باران درون این ایستگاه که تا صبح امروز ۱۵۴ مـیلیمتر گزارش شد کـه پس از رامسر بیشترین بارندگی را بـه خود اختصاص داد.

محمدناصر زندی فرماندار چالوس درون گفت‌وگو با چکاوک، درون خصوص آخرین وضعیت این شـهرستان درون این وضعیت آب و هوایی، گفت: هچیرود خبر بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر و برخی منازل شد و خسارت‌هایی بـه بار آورد.


*شـهر هچیرود که تا حدی بحرانی است

وی با بیـان این‌که وضعیت درون هچیرود که تا حدی بحرانی است، اظهار کرد: آب بـه داخل منازل برخی نقاط درون سطح روستاهای چالوس و شـهر هچیرود رفت و موجب خساراتی شد، هم‌چنین درون مناطقی از جمله رادیو دریـا، اشکاردشت و روستاهای خرمنـه و ذوات نیز آبگرفتگی منازل گزارش شده است.

زندی ادامـه داد: قطع درختان درون چند نقطه موجب قطعی برق بـه صورت مقطعی شد کـه با تلاش اداره برق مشکل برطرف گردید.

فرماندار چالوس با اشاره بـه این‌که درون ۶۰ نقطه آبگرفتگی گزارش شده است، خاطرنشان کرد: از شب گذشته نیروهای شـهرداری، هلال احمر و آب و فاضلاب روستایی درون حال امداد رسانی و تخلیـه آب از منازل هستند.

وی افزود: درون زیرزمـین تعدادی از واحدهای آپارتمان درون چالوس نیز آبگرفتگی موجب بروز خسارت بـه چند دستگاه خودرو شد بـه طوری کـه برخی از خودروها که تا سقف درون زیر آب قرار داشتند.


* تعطیلی تمامـی مدارس درون چالوس

زندی گفت: بـه علت بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر تمامـی مدارس شیفت صبح شـهرستان تعطیل است.


*تعطیلی مدارس درون نوشـهر

عبدالصمد صفرنژاد فرماندار نوشـهر نیز درون گفت‌وگو با چکاوک با اشاره بـه این‌که از شب گذشته از چند نقطه شـهرستان بازدید بـه عمل آمد و تمامـی نیروها به منظور امدادرسانی درون آماده‌باش کامل قرار دارند، اظهار کرد: با توجه بـه شدت باران تمامـی مدارس نوشـهر تعطیل است.


* بازگشایی تمامـی مسیرهای شـهری نوشـهر

علی امانی شـهردار نوشـهر درون این زمـینـه بـه چکاوک گفت: از روز گذشته تمامـی نیروها درون حال آماده‌باش هستند و مسیرهایی کـه بر اثر بارش باران مسدود شده بود، بازگشایی شد.


آبگرفتگی چند منزل درون بهجت‌آباد

وی افزود: درون بهجت‌آباد بـه دلیل سرریز شدن آب رودخانـه از چالوس، موجب آبگرفتگی چند دستگاه منزل شد.


بارش ۱۵۴ مـیلیمتری درون نوشـهر

رضا گلپور رئیس هواشناسی نوشـهر نیز درون گفت‌وگو با چکاوک با اشاره بـه این‌که از روز گذشته که تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز بیش از ۱۵۴ مـیلیمتر درون نوشـهر باران باریده است، اظهار کرد: بعد از رامسر این شـهر بیشترین بارش باران را داشته است.

وی افزود: بارش باران که تا عصر ادامـه دارد و بعد از آن روبه کاهش مـی‌رود. هچیرود خبر [span dir=’LTR’]

به اشتراک بگذارید :

http://chacavak.ir/?p=98099




[سایت خبری چکاوک | آخرین اخبار ایران و جهان هچیرود خبر]

نویسنده و منبع: reza@9574 |